Pályázat

Kedvezményezett neve: ZSOLDOS Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Projekt címe: Zsoldos Kft. Energetikai fejlesztése

Szerződött támogatás összege: 18 139 935 Ft

Támogatás mértéke: 55 %

Projekt azonosító száma: GINOP-4.1.4-19-2020-02998

Projekt befejezési dátuma: 2022. május 25.

 

A projekt tartalmának bemutatása:
A ZSOLDOS Kft. székhelyén a pályázat keretében, épület energetikai fejlesztések valósulnak, 15 kWp teljesítményű napelem rendszer, épülethatároló szerkezetek szigetelése, nyílászárók cseréje, fűtésrendszer korszerűsítése és meglévő elavult beltéri világítási rendszerek korszerűsítése valósul meg.

A beruházás keretén belül sor került napelem rendszer kiépítésére a meglévő villamos energia kiváltásának céljából. Sor került a meglévő nyílászárók helyett műanyag nyílászárók beépítésére, falszigetelésre, fűtés korszerűsítésre, elavult világító testek led fényforrásokra lettek cserélve. Ipari szekcionált kapuk beépítésére, valamint szendvicspanelek kerültek elhelyezésére. A nyílászárók cserje meg a falszigetelés kivitelezése párhuzamosan történt a tető cserével. A munkafolyamatokat szerződött kivitelező végezte. A beruházáson keresztül a projekt célja megvalósult. Az épületek energetikai racionalizálásán kívül egy új esztétikai állapota lett, amely a XXI. század elvárásainak megfelel, továbbá a vállalkozás munkavállalói új környezetben tudnak dolgozni. A vállalkozás a fejlesztést 55% támogatási intenzítással valósította meg.

KEDVEZMÉNYEZETT NEVE: ZSOLDOS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

PROJEKT CÉLJA: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást segítő fejlesztés a ZSOLDOS Kft-nél

SZERZŐDÖTT TÁMOGATÁS ÖSSZEGE: 57 179 972 Ft

Projekt tartalmának részletes bemutatása:

A gépbeszerzésekkel, ingatlan-fejlesztéssel, valamint a kapcsolódó tanácsadás és képzési szolgáltatások igénybevételével a vállalatunk kapacitásának fejlesztését tűztük ki célul annak érdekében, hogy a folyamatosan növekvő piaci kereslet igényeit mind volumenében, mind pedig az egyre magasabb minőségi kritériumok tekintetében ki tudjuk elégíteni:

  • A Kubota forgógéppel, a hosszú több kilométeres kábelnyomvonalat, valamint az alépítmények gépi földmunkáját tudjuk elvégezni, melyeket az eddig bérgépekkel és külsős vállalkozásokkal tudtuk csak megoldani.
  • A Bagella gyártmányú kábelcsörlővel a többtonnás kábelek behúzása töredék idő alatt megvalósítható, továbbá modernebb és kevésbé megterhelő munkakörülményeket biztosít a munkatársaink részére.
  • A Caterpillar targoncával lehetőséget nyílik, hogy a jelenlegi öreg és számos műszaki problémától szenvedő, alig 1,5 tonna teherbírású targoncánkat lecserélhessük egy gázüzemű, gazdaságos működésű 3,5 tonna teherbírású targoncára, és a jövőben ne kelljen bérelnünk, illetve külsős vállalkozóhoz fordulnunk, amennyiben az eddigi teljesítményünket meghaladó vas illetve villamos anyag érkezik telephelyünkre.
  • A DELL laptopok, mint mérnöki munkaállomások lehetőséget teremtenek, hogy a jelenlegi digitális fejlődéssel lépést tudjanak tartani tervezőmérnökeink, az egyre fejlettebb mechanizmussal dolgozó Omegacad, Autocad tervezőprogramok számítási kapacitásait és tervezési határait kívánjuk kiszolgálni a DELL munkaállomásaival.
  • Festőkabin: a felszerelésre kerülő kisebb acélszerkezetek és kiegészítő szerelvények korrózióvédelmét ezentúl meg tudjuk oldani a telephelyen.
  • Ingatlan-beruházás: 1325 nm -es térköves parkoló kialakítása telephelyen. A jelenlegi parkolásra és rakodásra használt betonozott felület bővítése szükséges az udvarban azon a területen, amely még nincsen megfelelő burkolattal ellátva. A jelenlegi beruházás során a rétegrendek kialakításával egy új, egybefüggő parkoló és rakodó területet építünk ki a teherforgalom kielégítésére. Az építés során 30 cm vastag murva alapra 10 cm vastag CKT beton, arra pedig 8 cm vastag Behatot rékőréteg kerül. A kivitelezés során megoldjuk a csapadékelvezetést is.
  • 16 négyzetméter napkollektor felszerelése: az üzemben jelentős a HMV felhasználás, ezért egy ilyen rendszerrel jelenős költséget takaríthatunk meg, illetve közvetett csökkenni fog a vállalat környezetterhelése is.
  • Marketing tanácsadás és márkaépítés: További növekedést szeretnénk elérni jelenlegi és leendő vevőink felé, portfóliónk esetleges bővítésével és a jelen projektben megvalósuló kapacitásbővítéssel. Mindezek egy nagyon átgondolt marketing stratégiát és taktikát igényelnek, melyhez szeretnénk szakértői segítséget igénybe venni.
  • 1 fő részére angol nyelvi képzés: a gépek kezeléséhez elengedhetetlen az angol nyelv ismerete.

Projekt befejezési dátuma: 2024.03.06.

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01444

SZERZŐDÉS CÍME: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Zsoldos Kft.-nél

SZERZŐDŐ NEVE: Zsoldos Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön

12 969 500 Ft

50,00%

 

Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás

10 375 600 Ft

40,00%

 

 

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Beszerzés, logisztika a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását végzi. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projektben 22 havi bérletre került az új vállalati portálunk és Szolgáltatásmenedzsment modulunk. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.

 

A projekt befejezési dátuma: 2021.08.26.